• وبلاگ : نظرمن
  • يادداشت : آيا اقتصاد ايران دفرمه شده ؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    گروه تروريستي داعش به سمت کربلا در حال پيشروي است
    سوره فيل را5 مرتبه به نيت هلاکت داعش و پيروزي مسلمانان بخوانيد و تا ميتوتنيد اين را نشر دهيد تا به دست شيعيان برسد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 93 خرداد 7 نوشته شما با عنوان آيا اقتصاد ايران دفرمه شده ؟ برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام و خسته نباشيد به شما دوستان . اميدوارم همواره موفق باشيد .
    + مهدي 
    سلام بزرگوار واقعيت تلخ اقتصاد ما اينست که بر دلالي و واسطه گري و سفته بازي بنا شده است و سياست گذاران اقتصادي به دليل آلودگي خود يا اطرافيانشان به آفت دلالي متاسفانه نمي توانند مسير ديگري را در پيش بگيرند تا زماني که سلطه نظام فاسد بانکي کشور به همين شکل باقي باسد در واقع نمي توان اميدي به تغيير وضعيت موجود داشت
    سلام
    با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر همت و عزم ملي مردم و مديريت جهادي گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه براي اين موضوع مهم تحت عنوان «جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» کرده است.
    لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي ما را ياري فرمايند.
    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد.
    لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» اطلاع دهيد.

    http://www.jonbeshnet.ir/news/27860