• وبلاگ : نظرمن
  • يادداشت : مذاکره پشت مذاکره ولي نتيجه ... ؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام دوست من البته شايد مي توانست مذاکرات اخير ثمر بيشتري داشته باشد اما کلا مذاکرات هميشه بعد از اتمام عقب نشيني ها موثر بوده و لااقل موجب اثبات عزم جدي ايران شده اند و همين مذاکرات است که اکنون 5+! غني سازي تا 5 درصد را پذيرفته است ولي ايران تا 20% را دنبال مي کند. اصلا همين که 5 درصد هم پذيرفته شده است نشان از موفقيت مذاکرات دارد.
    ثانياً اين اشتباه که ما اقتصاد را به تحريم ها گره بزنيم خودش يک عامل در طولاني شدن مذاکرات است. تا وقتي که 5+! حس کنند که تحريم ها فشاري شديد ايجاد کرده اند، بحث مذاکرات تمام نخواهد شد و دقيقا رويکرد هوشمندانه ي رهبر انقلاب در خصوص رعايت و ايجاد يک اقتصاد مقاومتي همين است تا دشمن بداند که ما اقتصادمان را براي اتمام تحريمها منتظر نگه نداشته ايم و در حال پيشرفت هستيم.
    پاسخ

    ممنونم از اينکه به وبلاگ من سر زديد . من هم قبول دارم که اقتصاد ايران زياد به خارج وابسته نيست تا بخواد از اين تحريم ها اسيب ببيند . ولي اينکه در مذاکره بالاخره بايدهرکسي يک انتظاراتي را داشته باشه هم موردي که بايد در مذاکره مد نظر باشه . مثلا الان ميخوايم بريم مسکو چي بگيم ؟
    سلام رفيق با يه داستان جديد آپم خوشحال ميشم بخوني و نظر بدي زياد وقتتو نمي گيره خداوکيلي بخونيا قول ميدم سرگرمت کنه منتظرتم يا علي
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 9 خرداد 91 نوشته (مذاکره پشت مذاکره ولي نتيجه ؟!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.